- شنبه 15 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
چاپ ارسال به دوست
01 آبان 1386

پیکر متحرک کرم زده یک انسان در خیابانهای تهران!



3.10.2007- سایت انتگراسیون، حنیف حیدرنژاد

کرامت و ارزش انسان در حاکمیت جمهوری اسلامی پیوسته در حال لگد مال شدن، تیرباران، سنگسار و به دار کشیده شدن است. گویا اینها همه کافی نیست و رژیم جمهوری اسلامی تلاش دارد تا ثابت کند در همه زمینه های ضد انسانی در بالای جدول رقابت های جهانی قراردارد!  در ایران جمهوری اسلامی، انسانها نباید منتظر باشند تا بعد از مرگ پیکرشان کرم زده شود، بلکه از جامعه تحت حاکمیت این رژیم  این بار رکوردشکنی تازه ای  به جهان اعلام میشود:  فیلم  پیکر متحرک! یک انسان کرم زده در خیابانهای تهران!


همین روز گذشته (22.10.2007- 30 مهر 86) رادیو بی بی سی گزارشی از مرکز پژوهشهای مجلس جنایتکاران حاکم بر ایران را منتشر نمود.  گزارشگر بی بی سی در این گزارش میگوید: متن کامل این گزارش به دلایلی که معلوم نیست انتشار بیرونی  پیدا نکرده است.

اما میتوان حدس زد که باید ابعاد آسیبهای اجتماعی این گزارش آنقدر بزرگ و وسیع و تکان دهنده باشد، که "پژوهشگران" این رژیم نیز خود به این نتیجه رسیده اند حتی با دستکاری کردن های آماری، که امری روتین! و متداول در این حکومت است، انتشار آن فقط میتواند به عنوان سند بی کفایتی این رژیم و برعلیه این نظام مورد استفاده قرار گیرد.

در همین گزارش رادیو بی بی سی  آمده است:
" مرکز پژوهشهای مجلس تاکید کرده که مسائل اجتماعی یکدیگر را بازتولید می کنند و "اولین و مهمترین گام برای مقابله با مسائل اجتماعی باور به اجتماعی بودن این پدیده ها و توجه به این نکته است که ریشه آنها را باید در درون جامعه جستجو کرد."
به عبارت دیگر رژیم از پذیرش مسئولیت خود در"تولید و باز تولید" این مشکلات شانه خالی کرده و آنرا به گردن قربانیان، یعنی"جامعه" میاندازد، و عمد دارد تا مردم را به "باور برساند" که ریشه این همه بدبختی را در نظام جمهوری اسلامی جستجو نکنند.


باید پرسید آیا واقعا حاکمان جمهوری اسلامی از شرم و ننگ چیزی میفهمند؟؟ چگونه است که این رژیم میلیاردها میلیارد خرج تأسیسات هسته ای میکند، اما پیکر و روح مردم ایران در زباله دانی های کنار خیابان باید کرم زده شود؟


و از ایرانیان خارج کشوری ای که بعد از بازگشت از تور تابستانی ایران، از "برج های سر به فلک کشیده تهران" و "میدانهای گل کاری شده" و ... سخن میگویند، باید پرسید ...

با اندوه و درد، خودتان تماشا کنید ...

پیکر متحرک کرم زده یک انسان در خیابانهای تهران!

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024