- شنبه 15 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
چاپ ارسال به دوست
03 مهر 1386

 

مصوبه محرمانه وزارت داخله ایالت نورد راین وست فالن درمورد ضروری بودن چک امنیتی ملیتهای بخصوص، به هنگام تمدید اقامت

 

 

25.09.2007- سایت انتگراسیون، حنیف حیدرنژاد

برگرفته از بولتن خبری شورای پناهجویان ایالت نورد راین وستفالن


مطابق بخشنامه محرمانه ای به تاریخ 11.07.2007 که از سوی وزارت داخله ایالت نورد راین وستفالن به ادارات خارجیان این ایالت ابلاغ شده است، مقرر شده که به هنگام تمدید اقامت ملیتهای بخصوصی، پرسشنامه هائی که مضمون آن چک امنیتی این افراد میباشد را برای پر کردن در اختیار آنان قرار دهند. از جمله سوالاتی که در این پرسشنامه ها قرا ر دارد سوال در مورد ارتباط یا همکاری با سازمانهای سیاسی میباشد. ملیتهای مشخصی که این پرسشنامه ها به آنها داده میشوند ایرانیان، عراقی ها، افغانستانی ها و پاکستانی ها را شامل میگردد. این مصوبه کاملا محرمانه بوده وحتی وکلا نیز در جریان آن قرار نگرفته اند. این در حالی است که پر کردن چنین فرم هائی میتواند عواقب حقوقی با خود به همراه بیاورد که فردی که آنرا پر میکند از آن بی اطلاع است.


توصیه: در صورتی که هنگام مراجعه به اداره خارجیان از شما خواسته میشود فرم یا پر سشنامه ای را پر کنید، در صورتی که محتوای آنرا دقیقا متوجه نمیشوید و یا شک دارید که پر کردن آن میتواند به ضرر شما باشد، اعلام کنید تنها بعد از مشورت با وکیل خود چنین کاری را خواهید کرد.
در صورتی که از موارد مشابهی در سایر ایالتها با اطلاع هستید، لطفا نسخه ای از اصل خبر را برای سایت انتگراسیون ارسال کنید.


..

 Geheimer Erlass des IM NRW: Sicherheitsüberprüfung von Staatsangehörigen aus bestimmten Herkunftsländern

Nach einem geheimen Erlass des Innenministeriums NRW vom 11.7.2007 sollen Staatsangehörige aus bestimmten Ländern bei der Erteilung oder Verlängerung ihrer Aufenthaltserlaubnis einen Fragebogen zur Sicherheitsüberprüfung ausfüllen. Nach unseren Informationen werden dort Fragen gestellt zu Kenntnissen über bestimmte Organisationen oder Kontakt zu diesen. Diesen Fragebogen sollen alle Staatsangehörige aus bestimmten Ländern wie Irak, Iran, Afghanistan oder Pakistan vorgelegt bekommen. Dieser Erlass wird als Verschlusssache gehandhabt und ist nicht einmal Rechtsanwälten zugänglich, obwohl das Ausfüllen (oder Nichtausfüllen) mögliche Rechtsfolgen nach sich ziehen könnte.  

http://www.fluechtlingsrat-nrw.de/2579/index.html

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024