- چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
تظاهرات پناهجویان در شهر آوگسبورگ در اعتراض به شرایط غیر انسانی هایم های پناهندگی چاپ ارسال به دوست
21 آبان 1389


روز پنج شنبه 11 نوامبر 2010 بیش از 100 نفر از پناهجویان در مرکز شهر  آوگسبورگ- Augsburg  در اعتراض به  شرایط غیر انسانی ای که در آن زندگی می کنند دست به تظاهرات زدند. پناهجویان خواهان بسته شدن هایم های پناهندگی می باشند. این هایم ها (کمپ ها) بسیار غیر بهداشتی بوده و شرایط زندگی در آن بسیار سخت می باشد. بسیاری از پناهجویان سالهای سال است که در این هایم ها به عنوان انسان های فراموش شده زندگی می کنند. شرایط هایم های پناهندگی در ایالت بایرن آلمان در بسیاری موارد بسیار سخت و غیر انسانی می باشد. سازمان های مدافع پناهجویان خواهان برچیده شدن این هایم ها بوده و خواهان آن هستند که پناهجویان در خانه های شخصی اسکان داده شوند.

یک دلیل دیگر تظاهرات امروز پناهجویان اعتراض آنها به پول توجیبی بسیار ناچیزی است که بطور ماهیاkه دریافت می کنند.  بسیاری از شهرداری ها به عنوان بخشی از سیاست ضد پناهجوئی خود، مقرری ماهیانه ای که به پناهجویان تعلق می گیرد را به صورت کوپن و یا مواد جنسی به آنها داده و تنها 40 یورور در ماه بطور نقد به آنها تحویل می دهند. پناهجویان این شهر در اعتراض به این شرایط غیر انسانی در آغاز امسال نیز دست به تحصن زده بودند، اما از آنجا که به خواست آنها بی توجهی می شود، امروز و با حمایت چند گروه مدافع پناهجویان اقدام به تظاهرات کردند.

حنیف حیدرنژاد

11.11.2010

عکس ها ارسالی توسط: محمد حسن زاده

انعکاس خبر تظاهرات در یکی از رسانه های محلی








 

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024