- شنبه 15 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
دست همکاری روسای دو شبکه بزرگ تلویزیونی آلمان با دروغپردازان حاکم بر ایران چاپ ارسال به دوست
20 تير 1389

در حالی که اتحادیه اروپا و سازمان های حقوق بشری مختلف و سازمان گزارشگران بدون مرز پی در پی رژیم دیکتاتوری-مذهبی جمهوری اسلامی را محکوم میکنند، مدیران دو شبکه بزرگ و اصلی تلویزیون آلمان درب های "دوستی و همکاری" را بر روی رئیس بنگاه دروغپراکنی جمهوری اسلامی می گشایند.


این در حالی است که این دو شبکه تلویزیونی خود به کرات گزارشات تکاندهنده ای از نقض حقوق بشر و سرکوب مطبوعات در ایران پخش کرده اند. روسای این دو شبکه بزرگ تلویزیونی که از اعتبار بسیار بالائی در آلمان برخوردار هستند برای آنکه دفاتر نمایندگی خود را در ایران بازگشائی کنند، حاضر به گفتگو و چانه زنی با رژیمی شده اند که اساس کار  رسانه ای خود را بر سانسور و وارونه جلوه دادن حقیقت بنیان گذاشته است.

این یک رسوائی آشکار و شرم آور است که مدافعان آزادی بیان، دست جنایتکاران را  فشرده و به آنها درخواست همکاری مطرح کنند. تا زمانی که دولت آلمان و یا رسانه های عمومی این کشور بجای انعکاس حقیقت جاری در ایران، منافع خود را در اولویت قرار می دهند، در ادامه حاکمیت این جنایتکاران و دروغپردازان حاکم بر ایران و ادامه عمر حکومت آنان در حد خود مسئولیت داشته و سهیم هستند.

حنیف حیدرنژاد
سایت انتگراسیون

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024