- دوشنبه 31 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
بهایی ها در ایران چاپ ارسال به دوست
13 تير 1389
هفت تن از رهبران بازداشت شده بهایی های ایران
هفت تن از رهبران بازداشت شده بهایی های ایران نزدیک به دو سال است که در حبس به سر می برند


حمله سازمان داده شده مردان ناشناس با بلدوزر و لودر به روستایی در شمال ایران و خراب کردن نزدیک به پنجاه خانه متعلق به بهایی ها در این روستا، آزار و اذیت بهایی ها در ایران را به اوج تازه ای رسانده است. هم اکنون کلیه رهبران بهایی های ایران در زندان هستند و جرمشان جاسوسی برای اسرائیل عنوان شده است. در این فیلم به این پرسش پرداخته می شود که چرا بهایی ها در ایران تا این اندازه اذیت می شوند؟

این برنامه ها توسط بخش تولید فیلم های مستند بی بی سی و یا شرکت های مستقل تهیه شده اند و طیف وسیعی از موضوعات گوناگون از جمله علوم، معماری، محیط زیست و تحولات سیاسی و وقایع تاریخی معاصر را در بر می گیرند. تاریخ اسلام در اروپا، درمان های جایگزین، قدرت هنر، ماجراجویی در معماری، پخت و پز در منطقه خطر، و کودکان در خط مقدم از جمله این برنامه های مستند است.

به دليل نداشتن حق پخش از طريق وبسايت، امکان پخش اکثر اين برنامه ها در اين صفحه وجود ندارد. اين برنامه ها را می توانيد در ساعت های مشخص شده در جدول پخش برنامه ها، در تلويزيون فارسی بی بی سی تماشا کنيد.

گزارش مستند کسری ناجی از مرکز جهانی بهایی ها در شهر حیفا در شمال اسرئیل
منبع: بی بی سی فارسی

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024