- شنبه 15 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
معرفی یک سایت تخصصی در زمینه امور پناهندگی و اقامت در آلمان چاپ ارسال به دوست
25 بهمن 1388
Asyl.net Startseite

سایت تخصصی Asyl.net پس از چند ماه تعطیلی با دیزاین و ساختار جدید مجددا برای علاقه مندان به امور پناهندگی در آلمان فعال شده است. این سایت یک سایت تخصصی بوده و همچون یک بانک اطلاعاتی مهمترین اخبار و اطلاعات و مصوبه های مرتبط با امور پناهندگی و اقامت و خدمات اجتماعی مربوط به پناهجویان و پناهندگان را بطور رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. در تقسیم بندی های موضوعی این سایت، می توان هر موضوع با زیر مجموعه های آنرا دید که باز بطور جزئی تر امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر در زمینه های مختلف را فراهم  کرده است. یکی از این تقسیمات موضوعی، بخشی است که بر اساس نام کشور ها می باشد. در این قسمت با دادن نام کشور (مثلا ایران) می توان به آخرین احکام یا مصوبات صادر شده در باره ایرانیان دسترسی پیدا کرد.

همچنین نظر به اهمیت و تاثیر گذاری مصوبات پارلمان اروپا، این موضوع نیز در تقسیم بندی ها گنجانده شده است.

اموری نظیر تابعیت یا بهم پیوستگی خانوادگی، تحصیل، جابجائی و انتخاب محل سکونت و ... نیز از دیگر زیر مجموعه های این سایت می باشند.

دربسیاری از موارد، اصل سند یا مصوبه در فایل پ د اف در اختیار مراجعین گذاشته شده است. این صفحه می تواند به افرادی که در زمینه های مختلف اقامت، پناهندگی، مهاجرت و... به اسناد نیاز دارند کمک ارزشمندی ارائه دهد. وکلائی که در این زمینه ها کار میکنند، قائدتا خود از اطلاعات موجود در این سایت استفاده می کنند، اما اگر فردی در مراحل قانونی کار خود دچار مشکل شده باشد، می تواند شخصا نیز اسناد یا اطلاعات لازم را جستجو و  وکیل خود را در جریان نتیجه آن قرار دهد.

ا
ین سایت توسط سازمان های غیر دولتی و مستقل زیر که در زمینه امور پناهندگی و مهاجرت فعال هستند تشکیل و تامین مالی شده و هدف آن اطلاع رسانی تخصصی به وکلاء، مراکز تخصصی و نیز شهروندان عادی میباشد.

Amnesty International AWO Caritas Deutsches Rotes Kreuz Diakonie Der Paritätische Gesamtverband Pro Asyl Zentralwohlfahrtsstelle der Juden in Deutschland UNHCR


سایت انتگراسیون- حنیف حیدرنژاد، مددکار اجتماعی و مشاور در زمینه امور پناهندگی و مهاجرین

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024