- شنبه 15 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
توقف اخراج ایرانیان پناهجو از هامبورگ به ایران چاپ ارسال به دوست
23 دي 1388











سخنگوی امور داخله و امور پناهندگان حزب سبزهای هامبورگ اعلام کرد که بر اساس گفتگوی انجام شده با (سناتور) وزیر امور داخله این ایالت، اعلام می شود که  نظر به ادامه نا آرامی ها در ایران و سرکوب و دستگیری معترضین توسط حکومت، این ایالت تصمیم بر آن گرفته که تا اطلاع ثانوی اخراج پناهجویان ایرانی که درخواست پناهندگی آنها رد شده و دارای برگه "دولدونگ" می باشند، به مقصد ایران را متوقف کند.

یادآوری میشود که تاکنون سازمان های حقوق بشری مختلفی از وزرای داخله ایالت ها و دولت آلمان خواهان توقف اخراج پناهجویان شده اند. اقدام ایالت هامبورگ گام مثبتی است در همین راستا که شایان تقدیر است. با این امید که این پناهجویان بتوانند در مراحل بعدی از اقامت برخوردار شوند. هدفی که لازمه تحقق آن، تلاش خود ایرانیان در کنار سازمانهای  مختلف حقوق بشری می باشد. پناهجویان ایرانی دارنده دولدونگ در ایالت هامبورگ می توانند با مراجعه به وکیل خود و ارائه این خبر از آنها بخواهند تا در ارتباط با اداره خارجیان اقدامات لازم را برای آنها انجام دهند.

اطلاعیه حزب سبزهای ایالت هامبورگ

فراخوان به اجلاس وزرای داخله ایالت های آلمان برای دادن اجازه اقامت به پناهجویان ایرانی


سایت انتگراسیون، ترجمه و تنظیم: حنیف حیدرنژاد


 

Flüchtlingspolitik

7. Januar 2010

Vorerst keine Abschiebungen in den Iran

Antje Möller zur Flüchtlingspolitik

Bis auf weiteres werden keine iranischen Staatsbürger, deren Duldung ausläuft, von Hamburg aus in ihre Heimat zurückgeschickt.

Antje Möller, innen- und flüchtlingspolitische Sprecherin und stellvertretende Vorsitzende der GAL-Bürgerschaftsfraktion, stellte nach einer Verständigung mit dem Innensenator klar:

„Es gibt aktuell keine Abschiebungen aus Hamburg in den Iran. Wir haben uns weiter darüber verständigt, dass alle geplanten Abschiebungen dem Innensenator zur Entscheidung vorgelegt werden.
Seit der umstrittenen Präsidentschaftswahl im Juni 2009 kommt der Iran politisch nicht zur Ruhe. Trotz massiver Behinderungen der internationalen Presse erreichen uns immer wieder glaubwürdige Berichte über die anhaltende Verfolgung von Regimekritikern und Studenten. Die GAL betrachtet die Gewalt gegenüber der politischen Opposition mit Sorge und ist erfreut über diese Verständigung mit dem Innensenator.“


 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024