- پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
گزارش تلویزیون آلمان در مورد فعالیتهای وزارت اطلاعات رژیم در آلمان و پاسخ جوانان آزادیخواه به آن چاپ ارسال به دوست
24 مهر 1388
 

برنامه تلویزیونی "پاناروما- Panorama" از مجله های سیاسی شبکه یک تلویزیون آلمان، در برنامه روز پنجشنبه 15.10.2009 خود که در ساعت 21.45 پخش شد، یک گزارش خود را با عنوان "ایرانیان در آلمان: رژیم منتقدین خود را تعقیب میکند" به ایران و ایرانیان در آلمان اختصاص داد. موضوع گزارش فعالیت ایرانیان در آلمان بر علیه رژیم جمهوری اسلامی و تلاشهای وزارت اطلاعات برای مقابله با آن می باشد.

مانفرد مورک، معاون اداره دولتی حفاظت از قانون اساسی ایالت هامبورک: «ما اطلاع داریم که اطلاعات ایران هر جا که تظاهراتی علیه دولت ایران برگزار شود آدم‌های خود را می‌فرستد تا خود را میان مردم جا بزنند.»
به گفته آقای مورک، شواهد و مدارکی در دست است که «نیروهای ایران از این تظاهرات فیلم می‌گیرند تا بعدا بتوانند افراد را شناسایی کنند».

"پاناروما": وزارت خارجه آلمان در نامه‌ای به سازندگان برنامه پانوراما کتبا تایید کرده است که «دولت ایران مدام از آلمان خواهان اعمال محدودیت برای ایرانیان مقیم آلمان در بیان نظرات‌شان شده است.»

سارا دهکردی: "زمانی که مردم در ایران برای تظاهرات به خیابانها میروند مسلسل در مقابلشان قرا دارد، [نیروهای سرکوبگر می توانند] هر زمان آنها را دستگیر و بعد شکنجه کنند، با این وجود، مردم به این کار خود [اعتراض به رژیم و تلاش برای تحقق آزادی و دمکراسی] ادامه میدهند. [پس چرا ما در اینجا باید از تهدیدات رژیم بترسیم و جا خالی کنیم.]"

گردآوری و تنظیم: سایت انتگراسیون

مطلب مرتبط

 

 
 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024