- شنبه 29 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 

نامه سرگشاده به مریم رجوی






pan20

pan19
تنها برای يك لبخند پسرم چاپ ارسال به دوست
28 بهمن 1387


پسر معلول است. پدرش او را در قايق ميگذارد و 3.86 كيلومتر شنا ميكند و قايق را بدنبالش ميكشد، پسرش را سوار دوچرخه دو نفره ميكند و 180 كيلومتر ركاب ميزند و بعد از همه اينها صندلی چرخدار، كه پسرش روی آن نشسته است را 42 كيلومتر هُل ميدهد و ميدود. همه اينها برای اينكه پسرش لبخندی بزند، همه اينها برای عشق.

داستان يك عشق بزرگ و واقعی

پسر از پدرش ميپرسد: "پدر، با من ماراتن را ميدوی؟" و پدر با وجود اينكه عارضه قلبی دارد موافقت ميكند. آنها با هم ماراتن را ميدوند. پدر هميشه به درخواستهای پسرش جواب مثبت ميدهد. يك روز پسر از پدرش ميپرسد: "پدر با من در مسابقه مرد آهنين شركت ميكنی؟" و پدر باز هم جواب مثبت ميدهد. مسابقه مرد آهنين سخت ترين مسابقه ورزشی است. اين مسابقه شامل 3.86 كيلومتر شنا در اقيانوس، 180 كيلومتر دوچرخه سواری، و 42 كيلومتر دويدن (معادل يك دو ماراتن) است. پدر و پسر با هم در اين مسابقه بزرگ شركت كردند. اين پسر معلول است. پدرش او را در قايق ميگذارد و 3.86 كيلومتر شنا ميكند و قايق را بدنبالش ميكشد، پسرش را سوار دوچرخه دو نفره ميكند و 180 كيلومتر ركاب ميزند و بعد از همه اينها صندلی چرخدار، كه پسرش روِی آن نشسته است را 42 كيلومتر هُل ميدهد و ميدود. همه اينها برای اينكه پسرش لبخندی بزند، همه اينها برای عشق.

منبع: سایت ایرانیان انگلستان

آخرین مطالب:
 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024