- سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
چاپ ارسال به دوست
22 بهمن 1385

 

 معرفی یک گزارش کوتاه تلویزیونی

 

 11.02.07

سایت انتگراسیون- حنیف حیدرنژاد

برنامه  تلویزیونی Cosmo TV  که هفته ای یک بار از طریق کانال WDR پخش میشود، در گزارشی در برنامه این هفته خود تجربه مثبت چند جوان ترک برای تشکیل کلاسهای فوق برنامه و کمکی برای تقویت درس بچه های خانواده های ترک رامعرفی کرد.

چند جوان دانشجوی ترک که خود در آلمان بزرگ شده ودرس خوانده اند، با مشکلات خانواه های ترک آشنا هستند و خوب میدانند که چطور ممکن است بخاطر مشکلات خانوادگی، بچه ها در زمینه درسی ضربه بخورند. این جوانان میدانند که بسیاری از پدر ومادران خانواده های ترک  یا با زبان آلمانی خوب آشنا نیستند ویا مطابق سیستم درسی وآموزشی آلمان نمی توانند بچه های خود را در حل تکالیف درسی کمک کنند. ازاینرو این جوانان بصورت خودجوش وبا تشکیل یک گروه، تصمیم گرفتند چند ساعت در هفته را برای کمک به بچه مدرسه ای های خانواده های ترک آزاد کنند. این گروه بعد از مدتی اینک نزدیک به 200 نفر را زیر پوشش خود دارند.

این چند نفرعلاوه بر کمک در حل تکالیف مدرسه، با انجام گردش های تفریحی بچه ها را بصورت گروهی با خود به  نقاط مختلف می برند تا با جامعه آلمان بیشتر آشنا شده و پیوند بیشتری بخورند، آنها بر این عقیده اند که دوری این بچه ها از جامعه آلمان بدلیل آنکه پدر ومادرانشان خود با جامعه آلمان پیوند نخورده اند، باعث ضربه به آینده این بچه ها خواهد شد.

موضوع اصلی برنامه Cosmo TV مهاجرین و مسائل آنها در آلمان است و توسط فرزندان مهاجرین یا  خانواده هائی با پیشینه مهاجرت تهیه و اجرا می گردد. این برنامه از 25 فوریه بجای روزهای شنبه، روزهای یکشنبه  ساعت 14.00 پخش خواهد شد. دیدن این برنامه به شما توصیه می شود.

از اول فوریه 2007 این برنامه سایت جدید اینترنتی خود را با آرشیو فیلم هائی از برنامه های گذشته خود همراه کرده است.  

……………………………………………………………

Nachhilfe für Migra-Kids


    • SendeterminSamstag, 10. Februar 2007, 14.00-15.00 Uhr WDR Fernsehen.
    Mann un Kind an Tisch; Rechte: WDR (mk)
    Hier gibt Murat Vural einem türkischen Kind Nachhilfe
    .

 

Hier gibt Murat Vural einem türkischen Kind NachhilfeDer schöne Murat Vural, Elektroingenieur an der Uni Bochum, bringt in seiner Freizeit türkischen Kids gute Noten und gute Manieren bei.

Video zum Beitrag

  

 

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024