- يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 

نامه سرگشاده به مریم رجوی






pan20

pan19
سازمان مجاهدین و تهدید جانی محمدرضا ترابی از کودک سربازان سابق این تشکیلات چاپ ارسال به دوست
19 اسفند 1402

Kinder_Soldat_Mojahedin_Iran

حنیف حیدرنژاد- محمد رضا ترابی، یکی از کودک سربازان سابق سازمان مجاهدین خلق در یک پست اینستاگرامی که در صفحه خودش منتشر کرده است، اطلاع داد که روز ۸ مارس ۲۰۲۴ توسط یکی از هوادارن سازمان مجاهدین تهدید به مرگ شده است.

محمد رضا ترابی در حالی که با همسر و کودک خردسالش در حال رانندگی بوده یک تلفن دریافت می کند. صدای فرد تلفن کننده در کلیپ ترابی به وضوح شنیده می شود. فرد تلفن کننده با فحاشی های رکیک جنسی او را تهدید می کند و می گوید: "از هفته بعد دیگه توی اتوبان پشتت رو نگاه کن".

محمد رضا ترابی از کودک سربازان سابق سازمان مجاهدین است که از این سازمان جدا و چند سال است که به همراه تعداد دیگری از همان کودکان سابق، در مورد تجربه خودش در درون سازمان مجاهدین روشنگری می کند. در نوشته ها و کلیپ هائی که از ترابی منتشر شده است او از جمله توضیح می دهد در حالی که سازمان مجاهدین به او می گفت پدرش، که از اعضای سازمان مجاهدین بود "شهید" شده، سال ها بعد براساس اطلاعاتی که از دوستان پدرش دریافت کرده متوجه می شود آنچه سازمان مجاهدین در مورد پدرش به او گفته کاملا دروغ است و پدرش در سال های اول دهه هفتاد خورشیدی به دلیل مخالفت هایش با رهبری مجاهدین مدت ها در درون تشکیلات زندانی بوده و زیر شکنجه کشته شده است.

محمد رضا ترابی به همراه چندین کودک سرباز دیگر سابقِ سازمان مجاهدین، شجاعانه حقایق پنهانی که از درون سازمان مجاهدین می داند را به اطلاع افکار عمومی می رساند. سازمان مجاهدین در هراس است که فعالیت های روشنگرانه ترابی و دیگر کودک سربازان سابق باعث شود مردم ایران با ماهیت واقعی این سازمان هرچه بیشتر آشنا شده و از طرف دیگر نگران است که به دلیل همین روشنگری ها، پلیس یا دادستانی در کشورهای دمکراتیکی که این کودکان سابق در آنجا زندگی می کنند به این مسائل وارد شود. در چنین حالتی سازمان مجاهدین با مشکلات جدی حقوقی و سیاسی مواجه خواهد شود. از همین رو سازمان مجاهدین تلاش می کند تا با اتهام زنی و ترور شخصیت، مانع فعالیت محمد رضا ترابی و دیگر کودک سربازان سابقِ جدا شده از سازمان مجاهدین شود.

علیرغم همه تلاش های سازمان مجاهدین برای به سکوت کشاندن این کودک سربازان سابق، به نظر می رسد این سازمان فراتر از ترور شخصیت، اکنون به ترور مخالفین و حذف فیزیکی آنان از طرف نیروهای "آتش به اختیار" می اندیشد. آنان که سازمان مجاهدین را می شناسند، می دانند که نیروهای "آتش به اختیار" این سازمان تا از بالاتر از خود دستور نگیرند، اقدام خودسرانه ای انجام نمی دهند. به همین خاطر است که محمد رضا ترابی در کلیپی که منتشر کرده است مریم رجوی را مسئول این تهدید ها معرفی کرده و می گوید اگر برای او و همسر و کودکش اتفاقی بیافتد سازمان مجاهدین و مریم رجوی را مسئول می داند.

خوشبختانه محمد رضا ترابی پلیس را در جریان این تهدید قرار داده است. باید از پلیس خواست تا همه اقدامات لازم برای جمع آوری اطلاعات در مورد سازمان مجاهدین و تهدیدهائی که از سوی این تشکیلات متوجه جداشدگان از این سازمان می باشد را جمع آوری و قبل از آنکه اتفاقی برای آنها بیافتد، اقدامات لازم را به اجرا بگذارد.

جداشدگان از سازمان مجاهدین هم از سوی جمهوری اسلامی و هم از سوی سازمان مجاهدین در خطر می باشند. حمایت از آنها یک وظیفه اخلاقی و حقوق بشری است. آنانکه برای ارزش های دمکراتیک مبارزه می کنند، آنانکه خواهان پایان جمهوری اسلامی هستند باید نسبت به روش های مافیائی سازمان مجاهدین برای سرکوب، حذف و به سکوت کشاندن مخالفینش در کشورهای دمکراتیک، اعتراض کنند.

 برای آشنائی بیشتر با مواضع محمد رضا ترابی می توان کلیب های او در کانال یوتیوب اش را دید. 




























آخرین مطالب:
 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024