- دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
حمله تروریستی به سازمان مجاهدین و تشکیلات وابسته به آن در پاریس محکوم است چاپ ارسال به دوست
22 خرداد 1402

دولت های اروپائی و دمکراتیک مسئول تامین و تضمین جان و امنیت مخالفین جمهوری اسلامی در کشورهای خود بوده و باید با شفافیت نقش جمهوری اسلامی در اقدامات تروریستی در خاک خود را به افکار عمومی توضیح دهند.

حنیف حیدرنژاد- "شورای ملی مقاومت ایران" وابسته به سازمان مجاهدین خلق در اطلاعیه ای از یک حمله تروریستی با مواد آتش زا از سوی نیروهای وابسته به جمهوری اسلامی به یک "ساختمان پشتیبان" وابسته به این تشکیلات در شمال پاریس خبر داده است. بر اساس اطلاعیه این تهاجم حوالی ساعت ۳ صبح روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) انجام شده، ورودی ساختمان مورد حمله قرار گرفته ولی کسی زخمی نشده است. اطلاعیه تاکید می کند که مهاجمین دو نفر بوده و فارسی صحبت می کردند. بر اساس این اطلاعیه، پلیس تحقیقات را در محل به عهده گرفته است.
حمله تروریستی به سازمان مجاهدین و تشکیلات وابسته به آن با هر انگیزه ای که باشد محکوم می باشد. امنیت جانی و فیزیکی ایرانیان و ایرانی تباران مخالف جمهوری اسلامی که در کشورهای مختلف دمکراتیک زندگی می کنند بی توجه به هویت فکری یا وابستگی سیاسی- عقیدتی آنها باید از سوی دولت های آزاد تامین و تضمین شود. پلیس و دستگاه قضائی فرانسه باید در مورد جزئیات این اقدام تروریستی و نقش جمهوری اسلامی و نیروهای وابسته به آن با شفافیت به مردم و افکار عمومی گزارش دهد.
پیام جمهوری اسلامی با این اقدام تروریستی به دولت های غربی این است که به باج خواهی این حکومت در مسائل مربوط به مذاکرات هسته ای و آزاد کردن تروریست های زندانی و نیز آزاد کردن دارائی های مالی این رژیم گردن بگذارند، در غیر اینصورت این حکومت تروریستی توانمندی آن را دارد که در خاک این کشورها به نا امنی دامن بزند.
حکومت های دمکراتیک بویژه در اروپا باید این را بفهمند که هر گونه مذاکره با این رژیم فقط بر طول عمر آن خواهد افزود. جمهوری اسلامی دشمن صلح و امنیت در ایران، منطقه و در جهان است. هر گونه امتیاز دادن به این رژیم جنایتکار و تروریست فقط باعث می شود تا این رژیم زیاده خواهی پیش گرفته و بر باج خواهی و بهم زدن آرامش و امنیت در این کشورها بیشتر و بیشتر دامن بزند.

لینک منبع

 


 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024