- پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
تحریکات خامنه‌ای برای دور جدیدی از سرکوب و کشتار مردم چاپ ارسال به دوست
12 مهر 1401

حنیف حیدرنژاد- روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱، علی خامنه‌ای بعد از تقریبا سه هفته که از خیزش مردم ایران علیه او و حکومتش می‌گذرد، خودش را نشان داد .

او با سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های‌نیروهای مسلح خواست به نیروهای خودش روحیه بدهد که هنوز در میدان است. او انقلاب تازه به حرکت افتاده مردم ایران را اغتشاشات و آن را برنامه دشمن و آمریکا و اسرائیل خواند. او مردم را اغتشاشگر و عده‌ای قلیل و هیجان زده خواند و تاکید کرد که باید با آنها بر اساس قانون [سرکوب] رفتار شود. در همان زمانی که او از قانون و امنیت داد سخن می‌داد، دانشجویان دانشگاه «شریف» در داخل محوطه دانشگاه محاصره شده و سرکوب می‌شدند!

خامنه ای بدون نام بردن از مهسا امینی، بسیج و نیروی انتظامی‌را مظلوم خواند! او خواست به آنها جرئت دهد که در سرکوب و جنایت پشت‌شان است. سخنرانی تحریک‌آمیز خامنه‌ای چراغ سبز به نیروهای سرکوبگر است که مردم را قاطعانه‌تر سرکوب کرده و بکُشند.

فریبکاری خامنه‌ای با استدلال‌های رنگ‌باخته!

خامنه‌ای در سخنرانی‌اش اعلام حمایت کشورهای آزاد از خواسته‌های دمکراتیک مردم ایران را دخالت در مسائل داخلی ایران دانسته و سوال کرد: وقتی در همین کشورها پلیس با تظاهرات درگیر می‌شود، چرا این سیاستمداران اعتراض نکرده و نامه نمی‌نویسند؟!

استدلال خامنه‌ای فریبکارانه و بی پایه و اساس است، زیرا:

– در یک نظام دمکراتیک وقتی قوه قضائیه مستقل است، مردم به استقلال آن باور داشته و دلیلی برای دخالت بقیه کشورها وجود ندارد. اما قوه قضائیه خامنه‌ای، خودش بخشی از دستگاه کشتار و سرکوب بوده و گوش به فرمان نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

– در یک نظام دمکراتیک رسانه‌ها آزاد هستند و با تحقیق می‌توانند بسیاری از حقایق را کشف و به اطلاع افکار عمومی‌ برسانند. در حکومت خامنه‌ای اما جنایتکاران و غارتگران آزاد بوده و خبرنگارانی که جنایت و فساد را افشا کنند دستگیر و زندانی می‌شوند.

– در یک نطام دمکراتیک مردم به حکومتگران اعتماد نسبی داشته و اگر حکومتگران قول می‌دهند موضوعی را بررسی و دنبال کنند، مردم نتیجه آن را می‌بینند. در حکومت خامنه‌ای اما در مورد هر جنایت و فسادی که قول داده شده به آن رسیدگی شود، چیزی جز دروغ و سرپوش گذاشتن بر حقیقت به مردم تحویل داده نشده است. مردم به خامنه‌ای و نظامش اعتمادی ندارند. بین مردم با نظام او دریایی از خون قرار گرفته است.

در یک کلام: در آن کشورها که وی به آنها اشاره کرده، دمکراسی با همه امتیازاتش از جمله استقلال سه قوه و جدایی دین و دولت و آزادی بیان و آزادی رسانه و آزادی احزاب و حقوق بشر حاکم است! در ایران اما فاشیسم مذهبی و رژیم جمهوری اسلامی حاکم است!

خامنه‌ای این را می‌داند ولی خودش را به آن راه می‌زند! این اوست که در همه مسائل ریز و درشت مردم و مملکت و در مسائل کشورهای دیگر دخالت می‌کند. خامنه‌ای و نظامش ریشه همه فلاکت و عقب‌ماندگی ایران و ایرانیان‌اند. مردم ایران منتظر هیچ دولت خارجی نمانده و خودشان دارند ریشه‌های حکومت اسلامی جنایتکار را در می‌آورند. اگر او کمی‌دیگر زنده بماند با چشمان خودش این حقیقت را خواهد دید.

 عکس و پردازش: کیهان لندن

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024