- پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
سپاس از کمک مالی شما به انجمن کمک رسانی به پناهجویان شهر بوخوم چاپ ارسال به دوست
06 آذر 1399
حنیف حیدرنژاد- در نوشته قبلی خود در مورد انجمن یاری رسانی به پناهجویان شهر بوخوم، مرکزی که 18 سال است در آنجا کار می کنم، به اطلاع رساندم که به دلیل آنکه این مرکز با کسری بودجه روبرو شده، ادامه فعالیت مرکز ما بطور جدی با خطر مواجه شده و معلوم نیست که بتوانیم با آغاز سال 2021 به تلاش های خود در حمایت از پناه جویان، بویژه جان به در بردگان از زندان و شکنجه و آنهائی که به دلیل جنگ و خشونت خانگی و تجاوز، آسیب روحی دیده اند، ادامه دهیم. در همانجا از همه ایرانیانی که با این انجمن آشنا بوده و اهداف و فعالیت های آن را تائید می کنند، درخواست کردم در حد توان خود به انجمن ما کمک مالی کنند.
اینک و 10 هفته بعد از آن درخواست، خوشحالم به اطلاع برسانم که اطلاعیه جدید مرکز ما با عنوان "انجمن کمک رسانی به پناهجویان شهر بوخوم نجات یافت" انتشار یافت. از همه شما سپاسگزاریم.
کسر بودجه ما، رقمی حدود 80 هزار یورو بود. خوشبختانه با کمک افراد منفرد، مراکز و انجمن های اجتماعی، مطب های پزشکان، دفاتر وکلا، سیاستمداران محلی، برخی شهرداری ها و نهادهای مختلفِ دیگر، توانستیم تمام کمک مالی مورد نظر لازم را دریافت کنیم. به این ترتیب، ما می توانیم سال2021 کماکان به مبارزه و فعالیت حقوق بشری خود ادامه دهیم. برای آنکه بتوان از تکرار این مشکل جلوگیری کرد، طرحی در حال تهیه است که تا پایان دسامبر سال 2020 به جریان خواهد افتاد. امیدواریم از آن طریق برای سال های آینده نیازهای مالی انجمن خود را به نحو پایدارتر و از منابع متنوع تری تامین کنیم.
همینجا مایلم از تعداد قابل توجه ایرانیانی که به درخواست کمک مالی انجمن ما و شخص من پاسخ مثبت دادند تشکر کنم. خوشحالم که کار تخصصی ما توانسته اعتماد شما را جلب کند و سپاسگزارم که در شرایط سخت، من و ما را تنها نگذاشتید.
به امید دنیائی انسانی تر

مطلب مرتبط






 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024