- شنبه 1 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
اسلامیست های بوکوحرام: دختران دانش آموز ربوده شده را در بازار می فروشیم چاپ ارسال به دوست
16 ارديبهشت 1393
ترجمه: حنیف حیدرنژاد

گروه اسلامیست های "بوکو حرام" با پذیرش مسئولیت ربودن بیش از 200 دختر دانش آموز اعلام کرد که قصد دارد آنها را به عنوان برده به فروش برساند. "ابوبکر شیکاو" رهبر گروه بوکو حرام در ویدئوئی که منتشر کرده و آژانس خبری فرانسه آن را منتشر نموده است، اعلام کرد: " دختران شما را من ربوده ام. من آنها را همانطور که خواست خداست در بازار به فروش خواهم رساند."
در یک ویدئوی 57 دقیقه ای، ابو شیکاو به 276 دانش آموز دختری اشاره می کند که سه هفته قبل از مدرسه ای در "چیبوک" در شمال کشور ربوده شدند.

پیشتر گزارش شده بود که تعدادی از این دختران از مرز چاد و کامرون عبور داده شده و به قیمت 12 دلار به زور به ازدواج داه شده اند. از این گروگان ها تاکنون 53 دختر موفق به فرار شده اند، اما به گفته پلیس هنوز 223 نفرشان در اسارت ربایندگان قرار دارند.

گروه بوکوحرام، بیش از پنج سال است که برای برقراری یک حکومت اسلامی در نیجریه مبارزه می کند. کشوری که از گروه های اِتنیکی مختلف تشکیل شده است. این گروه در کنار حمله به مراکز پلیس، ادارات دولتی و مراکز نظامی همچنین به مدارس و کلیسا ها نیز حمله می کند. بوکو حرام در ترجمه عبارت است از: "فرهنگ غربی گناه است".

حنیف حیدرنژاد
05.05.2014

"دی سایت" آنلاین
Boko Haram kündigt Verkauf von 200 Mädchen an


 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024