- جمعه 7 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 

نامه سرگشاده به مریم رجوی






pan20

pan19
در باره این سایت چاپ ارسال به دوست
14 آبان 1392
 این سایت دریچه ای است برای آشنائی با حنیف حیدرنژاد و دیدگاه های انسانی، تخصصی و سیاسی او که مطالبی در موارد زیر را شامل می شود:

- امور پناهندگی در آلمان

- مسائل اقامتی در آلمان

- انتگراسیون و زندگی در آلمان

- مسائل روحی- اجتماعی ایرانیان در آلمان

- مسائل خارجیان و مهاجرین در آلمان

- مسائل، مشکلات یا آسیب های اجتماعی مرتبط با ایران یا آلمان

- موضوعات حقوق بشری مرتبط با ایران یا جهان

مطالب فوق به صورت مقالات تخصصی، ترجمه یا برگردان، گزارش، مصاحبه و نقد و بررسی تنظیم شده اند.


اکثر مطالب فوق از سال 2005 میلادی به بعد در "سایت انتگراسیون ساکن آلمان- www.if-id.de" منتشر شده است. برخی از این مطالب با امضای "سایت انتگراسیون" یا حتی بدون نام وی منتشر شده بوده است. تعداد بازدید مطالب در این سایت، تعداد بازدید تا زمان انتقال این مطالب از سایت انتگراسیون به سایت حنیف حیدرنژاد (
اکتبر 2013) را نیز شامل می گردد.
به دلیل این انتقال متاسفانه ترتیب زمانی انتشار برخی مطالب بالا و پائین شده و از نظم خارج شده باشد. بدین ترتیب تاریخ و ترتیب انتشار در این سایت با تاریخ انتشار اولیه همخوانی ندارد.

عکسی از مطالبی که اهمیت بیشتری داشته و مرور زمان کمتر بر آنان تاثیر دارد به صورت جلد کتابچه در صفحه اول در معرض دید قرار داده شده تا بتوان سریع تر به آن دسترسی یافت.

یک بخش از مطالب این سایت دیدگاه های حنیف حیدرنژاد را منعکس می کند که عمدتا نقد و تحلیل حاکمیت سیاسی در ایران، "جنبش سبز" ، سازمان مجاهدین خلق ایران و همچنین موضوعات عام سیاسی و اجتماعی را شامل می گردد.

برخی از مطالب به دلیل محتوای موضوع ممکن است در صفحات مختلف منتشر شده باشند.

در صفحه آلمانی، لینک مطالبی به زبان آلمانی که تولید حنیف حیدرنژاد بوده یا وی در تهیه و تنظیم آن دخالت داشته و در اینترنت در منابع مختلف منتشر شده آورده شده است.

صفحه فرهنگ و هنر مجموعه ای متنوع از مطالب فرهنگی و هنری و یا ویدئو کلیپ های سیاسی و اجتماعی از منابع مختلف را شامل می شود.

برخی از عکس ها یا لینک ها از منابعی که داده شده اینک کار نمی کنند. علت این موضوع به تغییرات در همان سایت منبع بر می گردد.

برخی از مطالب حنیف حیدرنژاد که در سال های گذشته در سایت های دیگر، بویژه سایت پژواک ایران منتشر شده نیز به تدریج در همین سایت نیز جمع آوری می گردد.

برای تماس با حنیف حیدرنژاد می توانید با آدرس ایمیل زیر تماس بگیرید. لطفا از خط فارسی استفاده کنید:




آخرین مطالب:
 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024