- پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
عکس‌های نیمه برهنه برای مبارزه با بحران اقتصادی چاپ ارسال به دوست
11 دي 1391

عکس‌های نیمه برهنه برای مبارزه با بحران اقتصادی

ببینید

یورو نیوز، 29.12.2012: مادران یک دهکده در شرق اسپانیا برای اجاره سرویس حمل و نقل خصوصی مدرسه تصمیم گرفتند عکس‌های نیمه برهنه خود را در یک تقویم به فروش بگذارند.

بر اساس فرمان مقامات محلی و در جهت اجرای طرح‌های صرفه جویانه دولتی، سرویس حمل و نقل برای خانواده‌هایی که در شعاع ۳ کیلومتری مدرسه زندگی می‌کنند منحل شده است. مغضلی که مادران معترض را به واکنشی در نوع خود کم نظیر واداشت.

یکی از آن‌ها می‌گوید: «دهکده ما کوهستانی است و هر روز ۶ کیلومتر پیاده روی بسیار خسته کننده و وقت گیر است.» دیگری می‌افزاید: «همسرم شغل خود را از دست داده است. وضع مالیمان خوب نیست و من مجبور بودم تمام وقت به دنبال همسایه‌ای بگردم که فرزندانم را با خودرو به مدرسه برساند.»

این مادران امیدوارند با فروش تقویم، مبلغ ۴۳ هزار یورو جمع آوری کنند. مبلغی که تنها کفاف سه ماه اجاره اتوبوس را خواهد داد.

در حمایت از آن‌ها و برای جمع آوری کمک مالی بیشتر، باشگاه فوتبال ولانسیا نیز اعلام کرد به زودی یک دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.


 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024