- جمعه 7 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
پایان اعتصاب غذای پناه جویان معترض در برلین؛ اعتراض همچنان ادامه دارد چاپ ارسال به دوست
13 آبان 1391
Thumbnail
ببینید: گزارش ویدئوئی "تاگس اشپیگل آنلاین"

حنیف حیدرنژاد

سایت انتگراسیون، 02.11.2012: در هشتمین روز از اعتصاب غذای پناه جویان در برلین، خانم ماریا بوهمر(
Maria Böhmer) نماینده ویژه دولت آلمان در امور انتگراسیون  به همراه خانم دیلک کولات(Dilek Kolat) وزیر امور انتگراسیون در ایالت برلین در دروازه براندنبورگ، محل تحصن و اعتصاب غذای پناه جویان حاضر شده و با آنان دیدار کردند. در نشستی با نمایندگان پناه جویان، خانم بوهمر اعلام کرد که خواسته های پناه جویان را به نمایندگان پارلمان منتقل خواهد کرد. پناه جویان به اعتصاب غذای خود پایان داده اما کماکان در همان محل حداقل تا روز دوشنبه، پنجم نوامبر باقی مانده و به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

خواسته اصلی پناه جویان در این گفتگو ها برچیدن هایم(کمپ) های پناهندگی، برچیدن محدودیت تردد پناه جویان و دادن اجازه کار به پناه جویان اعلام شده است.

در روز های اخیر رسانه های خبری، بویژه در ایالت برلین به اعتراض پناه جویان پوشش خبری وسیعی داده اند.
در برخی گزارش های خبری کوتاه، پناه جویان اعلام کرده اند که منتظر می مانند تا ببینند در عمل نتیجه این گفتگو ها چه خواهد شد و سپس در مورد ادامه اعتراضات تصمیم خواهند گرفت.

"تاگس اشپیگل آنلاین-
: اشکان یک پناه جوی ایرانی:"من در اعتصاب غذا شرکت کردم، اما به دلایل پزشکی تنها  شش روز اول توانستم همراهی کنم. حالا خوشحالم که بقیه هم توانستند شب گذشته بعد از هشت روز، مجددا چیزی بخورند." اگر چه خانم بوهمر اعلام کرده که خواسته های پناه جویان را به نمایندگان پارلمان منتقل می کند، اما اشکان می گوید:"اگر بخواهم حقیقت را بگویم، باید بگم، از نتیجه گفتگو با خانم بوهمر نه راضی هستم و نه ناراضی. چون مشکلاتی که ما داریم همچنان سر جای خود باقی مانده است.  و زمانی واقعا راضی خواهیم بود که واقعا تغییراتی را ببینیم. حالا باید دید که این گفتگو در آینده تاثیرش روی ادامه اعتراض ما چه خواهد بود."

مطالب مرتبط دیگر

گزارش خبری کوتاه  تلویزیون کانال یک آلمان
Flüchtlingsprotest in Berlin: Asylbewerber beenden nach einer Woche Hungerstreik



تلویزیون برلین- براندنبورگ
Böhmer und Kolat sprechen mit Flüchtlingen am Brandenburger Tor





 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024