- جمعه 7 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
درخشش سه دختر ایرانی، نازنین، نسرین و شیرین در برنامه "استعداد فوق العاده" آلمان چاپ ارسال به دوست
23 مهر 1391


سایت انتگراسیون، 14.10.2012: "آرزوی ما این بود که روزی بتوانیم آزاد و روی سن برای مردم با هم آواز بخوانیم، چیزی که در کشور خودمان از آن محروم هستیم زیرا صدای زن، صدای ممنوعه است. به این خاطر بود که کشورمان را ترک کردیم تا نشان دهیم تا زنان ایرانی هم می توانند همچون دیگر زنان استعداد خودشان را نشان دهند. در حالی که از امکان یادگیری محروم  شده اند. ... زندگی در آزادی؛ یعنی بدون ممنوعیت ها زندگی کردن، بی آنکه دائما ترس داشته باشی. ... وقتی آنگونه هستی که هستی و آنطور زندگی می کنی که می خواهی، یعنی آزاد هستی. اما وقتی اینطور نمی توانی باشی، این یعنی زندگی در ترس دائمی."(قسمت هائی از صحبت های پراکنده سه هنرمند ایرانی که بطور آزاد ترجمه شده است)

هیئت داوران جدا از صدا و استعداد هنری این سه هنرمند ایرانی که از اطریش برای شرکت در این برنامه به آلمان آمده اند، شجاعت آنها در دفاع از حقوق برابر زنان را ستود. این سه هنرمند مستقیما راهی نیمه فینال شدند.

برنامه "استعداد فوق العاده- Supertalent"، یک برنامه هنری-تفریحی از شبکه تلویزیونی "آر تی ال-
RTL" است که در آن هر ساله هزاران نفر با استعداد های متفاوت شرکت می کنند. در سال 2010 مهرزاد مرعشی در یکی دیگر از برنامه های همین شبکه تلویزیونی بنام "سوپر استار" نفر اول شده بود.



 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024