- جمعه 31 فروردين 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
موفقیت پناه جویان در ایالت بایرن و دریافت مقرری ماهیانه بیشتر چاپ ارسال به دوست
12 مهر 1391

عکس: TAZ


حنیف حیدرنژاد

سایت انتگراسیون، 03.10.2012: در تاریخ 18.07.2012 دادگاه قانون اساسی آلمان تصویب کرد که میزان مقرری ماهیانه پناه جویان باید تغییر کرده و تا زمانی که قانون جدیدی تصویب شود این مبلغ  باید از 224 یورو در ماه به 366 یورو افزایش یابد. اما ناحیه اداری
"اوبر فرانکن- Oberfranken" در ایالت بایرن با محاسبه و کسر برخی هزینه ها از جمله محل خواب و آب و برق به پناهجویانی که در هایم (کمپ) های پناهندگی زندگی می کنند تنها ماهیانه 107 یورو پول نقد پرداخت می کند. این مبلغ حتی با احتساب و کسر هزینه های فوق باید ماهیانه 134 یورو باشد.

ناحیه اداری "
اوبر فرانکن- Oberfranken" در توضیح اینکه چرا به این دسته از پناهجویان ماهیانه 27 یورو پول نقد کمتر پرداخت می کند، دلیل آورده از آنجا که این دسته از پناه جویان بسته های غذائی دریافت می کنند و در هایم زندگی می کنند به لحاظ محاسبه هزینه ها در یک دسته بندی دیگر قرار می گیرند.

ده تن از پناه جویان از جمله هادی قائنی یک پناه جوی ایرانی نسبت به این موضوع اعتراض کرده بودند. وکیل آنها که از طریق شورای پناه جویان ایالت بایرن استخدام شده بود استدلال ناحیه اداری "اوبر فرانکن" را رد کرده بود. اینک وزیر تامین اجتماعی ایالت بایرن به سرعت عکس العمل نشان داده و قبل از آنکه این موضوع به دادگاه بکشد با صدور بخشنامه ای از اداره های تحت امر خود در "اوبر فرانکن"خواسته که این نحوه محاسبه خود را تغییر داده و مقرری ماهیانه پناه جویان را کامل پرداخت کنند.

منبع: روزنامه TAZ
Mehr Geld für Flüchtlinge

توصیه: آندسته از پناه جویانی که مقرری ماهیانه ای کمتری از آنچه دادگاه قانون اساسی تصویب کرده است دریافت می کنند، می توانند با مراجعه به وکیل خود یا مراکز مشاوره برعلیه این موضوع اعتراض کنند.



مطالب مرتبط
حکم دادگاه قانون اساسی آلمان در مورد افزایش مقرری ماهیانه پناه جویان

اعتراض بر علیه حقوق مستمری ماهیانه پناه جوئی، برای تضمین دریافت مابه التفاوت شش ماهه

 

 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024