- پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
«رژه فاحشه‌ها» در لندن چاپ ارسال به دوست
02 مهر 1391

یورو نیوز، 23.09.2012: روز شنبه، لندن شاهد حضور هزاران زن و دختر در راهپیمایی اعتراضی علیه کارکرد دستگاه قضایی بریتانیا در رسیدگی به پرونده‌های آزار جنسی علیه زنان بود.

به گفته فعالان حقوق زنان، تنها در هفت درصد از شکایات مربوط به تجاوز جنسی، رای به محکومیت مردان خاطی داده می‌شود.

راهپیمایی روز شنبه لندن توسط جنبش «رژه فاحشه‌ها» بریتانیا سازماندهی شد.

آناستازیا ریچاردسون، از فعالان این جنبش هر رابطه جنسی خارج از تمایل زن را تجاوز می‌داند و می‌گوید:«تجاوز تجاوز است، اگر دامن کوتاه پوشیده باشید یا مست باشید رابطه با یک مرد که بیست سال است همسر شماست می‌تواند تجاوز باشد؛ اگر پناهجو باشید در یک کمپ به شما تجاوز شده است؛ اگر یک کارگر جنسی مهاجر هستید، مشتریتان به شما تجاوز می‌کند. به هر حال تجاوز تجاوز است و ما همه خواهان حمایت هستیم»

در سوم آوریل سال ۲۰۱۱ در پی انتشار سخنان یک مقام پلیس تورنتو که از زنان خواسته بود برای حفظ امنیت خود در برابر تعرض جنسی «مانند فاحشه ها لباس نپوشند» ده‌ها هزار زن کانادایی به خیابان‌ها ریختند و از آزادی پوشش خود دفاع و بر مسئولیت دولت بر حفظ امنیت زنان تاکید کردند. این جنبش که به «رژه فاحشه‌ها» معروف شد، به بسیاری از شهرهای اروپا و آمریکا شمالی گسترش یافت.

Copyright © 2012 euronews


 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024