- شنبه 1 ارديبهشت 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
سلامتی از نگاه تلویزیون های اروپایی چاپ ارسال به دوست
01 مهر 1391

سلامت: سلامتی از نگاه تلویزیون های اروپایی

از مدت‌ها پیش درباره اثرات و فواید چرت زدن شنیده‌ایم. کمتر کسی است که ضعف عمومی ناگهانی در بعدازظهر‌ها را تجربه نکرده باشد. در همین زمینه سوئیسی‌ها مفهوم «چرت میان جاده‌ای» را ابداع کرده‌اند. با گزارش شبکه فرانسه زبان سوئیس همراه می‌شویم.

مصرف گوشت برای سلامتی خوب است یا بد؟ بحثی که قدمت آن به تاریخ حیات بشر می‌رسد. بار دیگر این بحث بر سر زبان‌ها افتاده که مصرف گوشت به زیان حیات کره زمین است. اما آیا قرار است در پنجاه سال آینده همه از خوردن گوشت دست بکشند؟ با گزارش شبکه دو فرانسه همراه می‌شویم.

سروصدا، آنچه برای سلامت عمومی مضر شناخته می‌شود. از هر سه نفر یکی در طول روز در معرض سرو صدا است. و از هر پنج نفر یکی به علت این صداهای آزار دهنده با مشکل خواب روبروست. سازمان بهداشت جهانی زنگ خطر را به صدا درآورده است. با گزارش تلویویزیون اسپانیا همراه می‌شویم.

در روسیه، مصرف مواد مخدر به یک معضل تبدیل شده است. آمارهای رسمی از ثبت ۵۰۰ هزار معتاد خبر می‌دهند. اما آمارهای غیر رسمی این تعداد را نزدیک به ۶ میلیون نفر برآورد کرده اند که ۲۰ درصد آن‌ها زیر ۱۶ سال هستند. مواد مخدر جدید از جمله گاز خنده مدت‌ها به بازار روسیه نیز راه یافته است. با گزارش تلویزیون روسیه همراه می‌شویم.

Copyright © 2012 euronews




 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024