- پنجشنبه 30 فروردين 1403

 
 
 
 
 
حقوق بشر
پناهندگی / اقامت
مهاجرت/انتگراسیون
جامعه/روحی-اجتماعی
مصاحبه / گفتگو
دیدگاه ها
ترجمه
پایان نامه
در دیگر رسانه ها
فیلم و صدا
درباره من
درباره سایت
Asyl / Aufenthalt
Menschenrechte
Über
 
 
خبر(هنوز تائید نشده) خودکشی یک پناه جوی ایرانی در یکی از شهرهای جنوبی آلمان چاپ ارسال به دوست
14 شهريور 1391
سه شنبه، 04.09.2012، ساعت 20.40 دقیقه: سایت انتگراسیون از طریق ایمیل اطلاع پیدا کرده است که یک ایرانی پناه جو در شهر"کیرشهایم-تِک- Kirchheim/Teck" خودکشی کرده است. از آنجا که هنوز از منابع دیگری جزئیات خبر تائید نشده است و برای جلوگیری از شوک به خانواده یا بازماندگان این فرد از انتشار اسم و مشخصاتی که به دستمان رسیده است خودداری می کنیم.

در اطلاعیه ای که پلیس منطقه "اسلینگن-
Landkreises Esslingen" در ساعت 14.35 دقیقه روز سه شنبه 04.09.2012 منتشر نموده است آمده است که "جسد یک مرد 25 ساله در یک خانه در خیابان "شارلوتن اشتراسه" پیدا شده است... پلیس جنائی در حال تحقیق در مورد دلیل مرگ می باشد".

شهر "کیرشن هایم" با تقریبا 40.000 نفر سکنه، شهری کوچک در منطقه اداری "اسلینگن" در جنوب شهر "اشتوتگارت-
Stuttgart" واقع در  ایالت "بادن وورتمبرگ- Baden-Württemberg" در جنوب آلمان می باشد.

در ایمیلی که بطور ناشناس برای سایت انتگراتسیون ارسال شده است به سابقه ناراحتی روحی این شخص به دلیل عدم رسیدگی به وضعیت پناهندگی او اشاره  شده است. برای جلوگیری از شوک به خانواده یا بازماندگان این ایرانی پناه جو از اسم و مشخصات وی خودداری می گردد. 

از همین طریق از ایرانیان ساکن در اشتوگارت، اسلینگن، کیرشهایم-تِک درخواست می شود در صورتی که جزئیات بیشتری در مورد این خبر در اختیار دارند از طریق ایمیل سایت انتگراسیون به ما اطلاع دهند.

حنیف حیدرنژاد

اطلاعیه پلیس منطقه اسلینگن


 این خبر به مرور تکمیل می شود

.............................................

سه شنبه، 04.09.2012، ساعت 21.15 دقیقه: در تماس تلفنی با یک فعال امور پناهندگی در شهر
کیرشهایم-تِک وی خبر خودکشی یک پناه جو در هایم (خوابگاه) پناه جویان در شارلوتن اشتراسه در کیرشهایم-تِک را تائید کرد. وی که مستقیم در جریان موضوع قرار نداشت، تاکید کرد امروز و پس از این واقعه پناه جویان هایم شارلوتن اشتراسه خواهان آن بوده اند تا با رسانه ها ارتباط برقرار کرده تا نسبت به وضعیت خود و مشکلاتی که پناه جویان با آن درگیر هستند حرف بزنند. وی اضافه کرد اما به دلیل"پاره ای ابهامات و فقدان اطلاعات لازم" در مورد چگونگی و انگیزه این مرگ، نمی تواند در مورد جزئیات آن اظهار نظر کند.
 


 
 
 

hanifhidarnejad@yahoo.de | استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است | Copyright©www.hanifhidarnejad.com 2005-2024